با گرین هورس به راحتی میلیاردر شوید

این سایت شما را عضو نمی کند بلکه استخدام می کند .  

این کار در سه مرحله ساده انجام می گیرد که در ادامه توضیح داده شده است : 

۱- ثبت نام با لینک دعوت (با کلیک روی لینک آدرس عضویت و پر کردن فرم ثبت نام .البته توجه کنید شما هیچ پولی نمی پردازید ولی می توانید تا ماهیانه ۹۲۰۰۰۰۰۰ تومان حقوق دریافت نمائید. 100%) 

۲- دانلود ticker bar 

3- معرفی اعضاء و دریافت حقوق ماهیانه  

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید

http://tickerbar.info/join_now.ghc?r=179065116

با عضویت در این سایت ۳۰۰۰۰ ادرس ایمیل فعال ایرانی هدیه بگیرید

   مزایای این سایت : 

1- شما در این سایت استخدام می شوید . 

2- حقوق ماهیانه دریافت می کنید.  

3- دوستانتان فقط از طریق لینک دعوت شما می توانند عضو شوند . 

4- درآمد شما به صورت تصاعدی بالا می رود.  

5- این سایت تنها سایتی است که سقف درآمد بالایی دارد. سقف درآمد این سایت ماهیانه مبلغ 100/000 دلار است.  

6- رشد زیر مجموعه های شما به صورت تعادلی نیست که یکی از امتیازات این سایت است که در کمتر سایتی دیده می شود . 

7- ثبت نام دراین سایت رایگان است که بهترین مزیت آن است .

این سایت براساس جذب زیر مجموعه به شما پورسانت می دهد که پورسانت آنها مثل حقوق است یعنی دائمی است .

توجه کنید دوستان یا افرادی را که شما عضو می کنید باید حتما از طریق لینک دعوت شما عضو شوند تا ثبت نام آنها کامل باشد حقیقت این است که آنها می توانند از طریق لینک شما عضو نشوند و مستقیما وارد سایت گرین هورس شوند و ثبت نام کنند ولی امتیاز و پورسانتی دریافت نمی کنند و باید حتما از طریق لینک دعوت شما که درباره اش در ادامه توضیح می دهم ثبت نام کنند. 

سوالی که چند تن از بازدیدکننده های وبلاگ از من کرده بودند رو میتونید در زیر ببینید که من بعد از جستجوی زیاد و پرسیدن از افرادی که الان از این طریق به ثروت رسیدند را در زیر میتوانید ببینید 

ممکن است از خود بپرسید که چرا این سایت اینقدر خوب پورسانت میده و آیا ور شکست نمی شه ؟ بلی سوال خوبی کردید باید بگویم که نه.. ببینید اساس کار این سایت تبلیغات کمپانی های بزرگ جهان است و هر چقدر که این سایت بیننده و عضو بیشتری داشته باشد و مردم بیشتر با این سایت آشنا باشند این سایت تبلیغاتی معروف تر می شود و کمپانی های بیشتری تبلیغاتشان را به این سایت می دهند و این سایت بابت تبلیغات از این کمپانی ها که تعدادشان بی شمار است مبلغ کلانی از آنها می گیرد و درصدی را هم به اعضای خود می دهد و بقیه اش سود خودش است که اصل سود را شرکت گرین هورس می برد. البته نا گفته نماند که شما هم سود کلانی را می توانید داشته باشید. امیدوارم که قانع شده باشید. عملکرد این سایت را می توان به حوض آبی تشبیه کرد که از یک طرف سطل سطل آب (سود سایت بابت تبلیغات) وارد حوض (صندوق سایت) می شود و از طرف دیگر پیمانه پیمانه آب ( حقوق و پورسانت اعضا ) از آن خارج می شود در این حالت نه تنها آبی از حوض کم نمی شود بلکه به آن اضافه نیز می شود .

طریقه پورسانت دهی در این سایت به صورت زیر است: باز هم می گویم که ثبت نام در این سایت رایگان است که بهترین مزیت آن است و هیچ ارزی از مملکت خارج نمی شود بلکه ارز وارد هم می شود پس نه تنها قانونی است بلکه کمک به اقتصاد کشور نیز هست.

 مرحله: تعداد افراد مورد نظر و پورسانت حاصله از این تعداد افراد : 

 level1 یا مرحله اول: 10نفر پورسانت1 دلار در ماه 

level2 یا مرحله دوم: 100نفر پورسانت 10 دلار درماه 

level3 یا مرحله سوم: 1000نفر پورسانت 100 دلار درماه 

level4 یا مرحله چهارم 10000 نفر پورسانت 1000 دلار درماه 

level5 یا مرحله پنجم 100000 نفر پورسانت 10000 دلار درماه 

 

level6 یا مرحله ششم 1000000نفر پورسانت 100000 دلار درماه 

              

همانطور که در بالا مشاهده می کنید مثلا اگر تعداد افراد در مرحله چهارم فقط 10000 نفر برسند شما مبلغ 1000 دلار(معادل 1000000تومان) پورسانت آن هم به صورت هر ماه دریافت خواهید کرد. اگر تعداد افراد در مرحله ششم به 1000000 برسند شما مبلغ 100000 دلار (معادل 100000000 تومان) آن هم به صورت هرماه دریافت خواهید کرد که سقف درآمد شما است . ممکن است با خود فکر کنید که عضو شدن 10000 نفر کار مشکلی است باید به شما بگویم اشتباه فکر کردید ببینید شما فقط 10 نفر را عضو می کنید که کار خیلی خیلی خیلی راحت است چون که رایگان است و تا اینجا 10 نفر , اول شما تکمیل می شود خوب حالا تخمین بزنید که هر کدام از این 10 نفری که شما عضو کرده اید فقط 10 نفر راعضو کنند که برای آن ها کار راحتی است و زیر مجموعه های شما کلا به 100 نفر ارتقاء پیدا می کند و مرحله دوم شما نیز کامل می شود. و بهمین ترتیب تا مر حله ۶ و آیا می دانید شما سایت آنها را به چند نفر معرفی می کنید و این کمپانی از طریق شما چقدر معروف می شود و با معروف شدن آن کمپانی چه سود کلانی نصیبش می شود آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده بودید..  

خوب ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که پول ما چگونه پرداخت می شود؟ بله درست است پول شما به وسیله چک به آدرستان ارسال خواهد شد و چک را می توانید به راحتی با بانکهای طرف قرار داد آن که ( بانک ملی و بانک رفاه ) است بدون هیچ دردسری نقد کنید ( پیشنهاد من بانک رفاه است) باید بگویم این چک ها را به وسیله پست کلاس یک ایالت متحده برای شما می فرستند همچنین ماموران پست در ایران خدمات خودشان را ارائه می کنند و چک شما را به آدرستان می آورند و هیچ پولی از شما دریافت نمی کنند چون شرکت هزینه های پست آن را تقبل کرده است. پس مطمئن باشید که چک تان به دستتان خواهد رسید. البته باید آدرستان را دقیق بنویسید که در ادامه نیز به طریقه صحیح نوشتن آدرس محل سکونت اشاره خواهیم کرد

شما می توانید بعد از این که 90 دلار کسب کردید تقاضای چک بکنید تا آنها چک را برای شما ارسال کنند.

- راهنمای ثبت نام :   

 طریقه ثبت نام : 

در ابتدا روی آدرس زیر کلیک کرده تا صفحه ثبت نام شما باز شود

http://tickerbar.info/join_now.ghc?r=179065116"خوب حالا که کلیک کردید و صفحه ای باز شد در صفحه باز شده باید اطلاعات خواسته شده را به انگلیسی بنویسید در ضمن باید کل مشخصاتتان را کامل بنویسید . فرم ثبت نام را باید همانند پایین کامل کنید . 

reffered by: به این قسمت کاری نداشته باشید . 

Email Address : شما باید آدرس ایمیل خودتان را دراین قسمت بنویسید  ( آدرس ایمیل شما همان user name شما نیز می باشد) . 

First Name : در این قسمت شما نام خود را بنویسید . 

Last Name : فامیل خود را بنویسید.  

Birthday : تاریخ تولد را به میلادی بنویسید نگران نباشید برای به دست آوردن تاریخ تولدتان به میلادی کافی است به تقویم مراجعه کنید معادل میلادی روزی که شما به دنیا آمده اید همون تاریخ تولد تان به میلادی است مثلا کسی که متولد 1 فروردین ماه است تاریخ تولدش به میلادی می شود 21 مارس . برای به دست آوردن تاریخ تولد هم به مثال روبرو توجه کنید مثلا اگر شما متولد 1364 هستید سن شما 21 سال می باشد ، تاریخ تولدتان به میلادی می شود 1985 . نحوه محاسبه آن هم به این صورته که الان که در سال 2006 میلادی هستیم را به 21 کم کرده و سال میلادی که ما متولد شدیم بدست می آید .  

Gender : که برای آقایان باید گزینه Male به معنی مرد و برای خانم ها باید گزینه Female به معنی زن انتخاب شود . 

Own Credit Card : از آن جایی که ما در ایران زندگی می کنیم و کارت اعتباری بین المللی نداریم شما باید گزینه No را انتخاب کنید .  

Country : در این قسمت باید کشور ایران را انتخاب کنید . 

Do you Agree With The Terms Of Service: شما باید در این قسمت گزینه Yes را انتخاب کنید . 

سپس روی Go To Step2 کلیک کنید تا به مرحله بعدی بروید اگر اطلاعات را درست وارد کرده باشید به مرحله بعدی می روید . 

 

قسمت Step 2: 

 Password: در این قسمت شما باید یک رمز برای خودتان بنویسید (حداقل 6 حرف) . 

Confirm: در این قسمت همان رمزی که در قسمت Password وارد کرده اید را دوباره وارد کنید . 

سعی کنید رمزی را که انتخاب می کنید را فراموش نکنید و قابل حدس زدن نیز نباشد  

Password Question: از آنجایی که شما ممکنه رمز عبورتان را فراموش کنید سایت برای حل این مساله یک راهی را پیش روی شما گذاشته و آن هم این است که شما در موقع ثبت نام یک سوال به دلخواه خودتان برای خودتان مشخص می کنید بعد هم یک جواب به سوال خودتان می دهید این برای این است که اگر شما یک موقع رمز عبور خودتان را فراموش کردید سایت می یاد و اون جوابی را که در موقع ثبت نام وارد کرده بودید را از شما می پرسد و در این صورت کمپانی رمز عبور شما را در اختیار شما قرار می دهد مثلا من در پایین نام شهر خودم را از خودم سوال کرده ام .  

What Is My Name City که مثلا این می شود یک سوال که باید نوشته شود

 

Password Answer: در این باید جواب سوالی را که از خودتان پرسیده اید را بدهید مثلا در بالا که از خودتان نام شهر را سوال کردید در این قسمت نیز باید جواب آن را مثلا Tehran بدهید . 

ولی آسانترین راه اینه که اگر رمز عبورتونو فراموش کردید از گزینه Forgot Password استفاده کنید و پس از وارد کردن ایمیلتون (که همون ایمیلی هست که موقع ثبت نام وارد کردید) و تائید رمزتون به آدرس ایمیلتون ارسال می شه. 

در بخش بعد شما باید ساعت محل سکونت خودتان را برای سایت مشخص کنید برای ما ایرانی ها باید گزینه Middle East Time انتخاب شود. اگر در کشور دیگری به غیر از ایران زندگی می کنید کافی است که داخل گزینه ها را ببینید که کدام یک از ساعت ها با ساعت فعلی شما یکی است و آن را انتخاب کنید .  

Phone Number :در این قسمت شماره تلفن خودتان را وارد می کنید. دقت کنید که شماره را درست مشخص کنید چون ممکن است قبل از ارسال پول از طرف کمپانی با شما تماس بگیرند توجه کنید که باید به ترتیب از چپ به راست ابتدا کد کشور بعد کد شهر بعد هم شماره تلفن منزلتان را بنویسید مثلاً 88776655-21-98 

Spoken Language: در این قسمت از شما زبان گویش اولتان را سوال می کند که شما باید گزینه Persian را انتخاب کنید .  

Secondary Language: در اینجا زبان دومی که با ان آشنا هستید را انتخاب می کنید که باید گزینه English انتخاب شود.  

Street Address: در اینجا باید آدرس دقیق محل سکونتتان را بنویسید.  

Street Address2: این قسمت برای این است که اگر در قسمت قبل آدرستان طولانی بود بقیه اش را در این قسمت وارد نمایید . 

 

طرز نوشتن صحیح آدرس محل سکونت : 

 

 شما باید آدرس محل سکونتتان را به ترتیب روش زیر بنویسید که در کشور های خارجی نوشتن آدرس محل سکونت برعکس ایران که اول بلوار بعد خیابان بعد شماره کوچه بعد پلاک است در کشورهای خارجی برعکس این است که باید به ترتیب مثال زیر عمل کنید: 

 

no شماره پلاک blv بلوار sq به معنی میدان st به معنی خیابان و کوچه alley 

به مثالی که در زیر برای نوشتن آدرس آورده شده توجه کنید:  

مثلا آدرس شما تهران بلوار سجاد خیابان بهار 10 پلاک 33 است که به ترتیب زیر نوشته می شود : 

no33, bahar10 alley, bahar st, sajad blv 

City/Region: در این قسمت هم نام شهر خودتان را بنویسید . 

State/Province: نام استان شما . 

Zip Postal Code: کد پستی خودتان را بنویسید . 

در قسمت بعد هم نوع حرفه تان سوال می شود : مثلا دانشجو یا دانش آموز Education/Training و اگر هم نمی خواهید مشخص کنید گزینه Other به معنی دیگر را انتخاب کنید . 

Income: در این قسمت میزان درآمدتان را انتخاب کنید که می توانید گزینه $24,999 را انتخاب کنید . 

حالا روی گزینه Go To Final Step کلیک کنید تا به قسمت آخر بروید. 

قسمت سوم: روی گزینه Active Account کلیک کنید تا اکانتتان یا همان جایگاهتان فعال شود خوب ثبت نام تمام شد . 

خب بعد از این که ثبت نام تمام شد از طریق گزینه Member Login می توانید وارد صفحه خودتان شوید یعنی بعد از کلیک بر روی Member Login در قسمت Address Email آدرس ایمیلی که در فرم ثبت نام را وارد کرده بودید در اینجا وارد کنید و در زیر آن یعنی قسمت Password رمز عبوری که در فرم ثبت نام وارد کرده بودید را در این قسمت وارد کنید و بعد روی Login کلیک کنید . 

در صفحه ای که باز می شود اطلاعاتی در مورد تعداد زیر مجموعه ها در آمد شما در ماه و ... داده شده است در پایین همین صفحه یک لینک شبیه همین لینکی که شما برای عضو شدن روی آن کلیک کرده بودید وجود دارد که بالای ان نوشته شده است:  

Your Automatic Referral URL is: 

 http://.greenhorse.com/join_now.ghc?r=179065116

توجه داشته باشید لینکی که در بالا مشاهده میکنید مربوط به لینک ثبت نامی شما میباشد ولی درصورتی که شما ثبت نام کردید شرکت لینک جدیدی را به شما میدهد که شما برای دعوت کردن افراد به این کار از لینک مربوطه به خود استفاده کنید

خوب این لینک همان لینکی است که شما باید به دوستان یا افراد دیگر بدهید تا از طریق این لینک عضو شوند خوب ممکن است از خود بپرسید که دوستانم یا افراد دیگر چگونه می توانند از طریق من عضو و زیر مجموعه من شوند ؟ خوب این خیلی راحت است شما لینک دعوتتان را که به آن اشاره کردیم را در اختیار آنها قرار می دهید یا آن لینک را در سایتتان قرار می دهید این بدان معنی است که هر کس روی این لینک کلیک کند و عضو شود زیر مجموعه شما می شود  

باز هم ممکن است از خود بپرسید که چگونه می توانم ببینم که چند نفر زیر مجموعه من شده اند ؟ خوب این هم خیلی راحت است برای این که بخواهید بدانید چند نفر زیر مجموعه شما شده اند باید وارد سایت http://www.tickerbar.info/

شوید و روی Member Login کلیک کنید و بعد از کلیک Email Address و Password خودتان را وارد کنید و روی Login کلیک کنید در صفحه ای که باز می شود در پایین آن جدولی مشاهده می کنید نوشته شده است 1 2 3 4 5 6 و در زیر هر کدام نوشته شده است 0 . البته اگر کسی عضو نشده باشد. ولی اگر کسی از طریق شما عضو شده باشد در زیر هر کدام نوشته شده است که کسی عضو شده است حتی اگر زیر مجموعه های شما هم کسی را عضو کرده باشند نیز در اینجا مشخص است. 

 

 

- بعد از ثبت نام : 

بعد ثبت نام شما باید برنامه مخصوص این سایت را دانلود کنید برای این کار شما پس از وارد شدن به صفحه مخصوص خودتان باید در سمت چپ صفحه روی گزینه Download Ticker Bar کلیک کنید بعد از دانلود باید برنامه آن را نیز نصب کنید که خود برنامه نصب یا Install به صورت خودکار بعد از دانلود جلوی شما ظاهر می شود که باید روی آن کلیک کنید ونصب آن فقط ۱0 ثانیه طول می کشد .  

طبق سیاست سایت این برنامه حتما باید روی کامپیوتر شما نصب باشد و هنگام استفاده از اینترنت باید حتما آن را اجرا کنید حتما بعد از این به اینترنت وصل شدید اول برنامه ticker bar را اجرا کنید اگر شما برنامه را دانلود و نصب و هنگام استفاده از اینترنت اجرا نکنید سودی به شما تعلق نمی گیرد این مساله را به افرادی که عضو می کنید بگویید همچنین آنها نیز باید این مساله را به کسانی که عضو می کنند نیز بگویند شما باید هنگامی که وارد اینترنت می شوید این برنامه را نیز اجرا کنید تا به عنوان عضو فعال شناخته شوید البته فقط کافی است که این برنامه را اجرا کنید و دیگر لازم نیست روی آن کلیک کنید و کار دیگری انجام دهید.

 

  4- حالا برای عضو گیری تمام تلاش خود را صرف نمایید :

خوب کار دیگر تمام شده است شما می توانید هر کس را که خواستید عضو و زیرمجموعه خود قرار دهیدالبته توجه داشته باشید از هر کامپیوتر فقط یک نفر می تواند عضو شود و در صورتی که شما در یک کامپیوتر بخوانید دوبار عضو شوید اکانت شما با تمام پول هایی که به دست اورده اید از بین می رود اگر می شد خوب من می آمدم و 1000 بار از طریق خودم عضو می شدم باید توجه کنید که این سایت به نرم افزارهایی پیشرفته مجهز است که اگر شما بخواهید بیش از یک بار عضو شوید مچ شما را می گیرد ....... 

خوب حالا وقتی وارد صفحه یا همان اکانتتان می شوید با بعضی گزینه ها در سمت چپ روبه رو می شوید که شما را با این گزینه ها آشنا می کنم:  

User Information: شامل اطلاعات شخصی شماست شما با کلیک بر روی این گزینه وارد اطلاعات شخصی خودتان می شوید و اگر خواستید آنها تصحیح کنید . 

Delete Account: این گزینه باعث حذف شدن اکانت شما می شود! به شما توصیه می کنم که هیچ وقت روی این گزینه کلیک نکنید چون در صورت حذف شدن اکانت شما تمام پولهایی راکه به دست آورده بودید نیز از بین می رود . 

یک سوال مهم که ممکن است برایتان پیش بیاید این است که چگونه زیر مجموعه به دست آوریم؟  

خوب برای این کار یک لینک دعوت به شما داده اند که در بالا به ان اشاره کرده ام ( برای راهنمایی باید به شما بگویم که این لینک در پایین صفحه مخصوص شما قرار دارد که در بالای آن نوشته شده 

: your automatic referral url is 

لینک شما برای دعوت افراد 

و لینک شما در زیر این جمله قرار دارد که تقریبا شبیه لینک من است) هر کس که روی لینک شما کلیک کرده و ثبت نام کند در ردیف اول زیر گروهایتان قرار می گیرد و هرکس که روی لینک زیر گروهایتان کلیک کند و ثبت نام کند در ردیف دوم زیر گروهایتان قرار می گیرد و این روند ادامه دارد تا شش مرحله .

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ایکس یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:41 ب.ظ

سلام
ایا واقعا خدا وکیلی واقعیت دارد؟
خدا رو گواه بگیر
ممنون

خداوکلیکی
چندتا از این سایتها هستند که پرداخت دارند و این هم یکی از ایناست که من تا چند روز دیگه چند تا دیگه رو که پرداخت دارند را معرفی میکنم تازه امتحان کردنش ضرر نداره و گرفتن ۱۰ زیر مجموعه هم فکر نکنم کار سختی باشه چون خوده پسر داییم داره ماهی ۱۰۰ دلار میگیره
من هم اول باور نمیکردم ولی بعدش خیلی پشیمون شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد