موبایل رایگان

سلام دوست عزیز یک سایت بزرگ بازاریاب اینترنتی به نام Xpango محصولات الکترونیکی کامپیوتری مثل موبایل(نوکیا,سونی اریکسون,موتورولا,ال جی,سامسونگ و ...),Mp3 پلیر(ipod),کنسول انواع بازیها(ps2,ps3,xbox,...) را میفروشد و برای افزایش محبوبیت خود اقدام به طرحی نو کرده است.این سایت به صورت کاملا رایگان عضو میپذیرد و سپس اعضا از طریق لینک خود زیر مجموعه میگیرند و به ازای هر زیر مجموعه ی زیر مجموعه شما (نه خودتان)به شما یک امتیاز داده میشود که میتوانید با استفاده از آن امتیاز ها محصول مورد علاقه ی خود را سفارش دهید.مثلا من یک موبایل نوکیا ان N73 میخواهم که 23 امتیاز میخواهد .(البته اول می خواستم N95 بگیرم ولی اون 45 امتیاز می خواست و کمی وقت بیشتری می برد البته بعد از اینکه N73 رو گرفتم می تونم بازم امتیاز جمع کنم و برا خودم یه ps3(پلی استیشن 3)سفارش بدم.

پس تا حالا متوجه شدیم ما برای تهیه سفارش مورد نظرمون باید امتیاز جمع کنیم و امتیاز ما هم به ازای زیر مجموعه ی زیر مجموعه ی ما به دست می آید.

بنابراین:به ازای زیر مجموعه ی زیرمجموعه ی شما به شما امتیاز داده میشود.

برای ثبت نام روی لینک زیر کلیک کنید

http://www.xpango.com?ref=91360143

با عضویت در این سایت ۲۵۰۰۰ آدرس ایمیل فعال ایرانی هدیه بگیرید

نظرات 1 + ارسال نظر
احسان دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:47 ب.ظ http://linkbox.7download.ir

سلام خسته نباشید از لینک باکس اتوماتیک 7دانلود برای افزایش بازدید و افزایش پیج رنک خود در گوگل استفاده کنید. این لینک باکس با بازدید بالا تاثیر خوبی در افزایش بازدید شما خواهد داشت ضمنا لینک باکس تمام اتوماتیک بوده و تا کنون در بیش از 5 سایت بالای 5هزار بازدید روزانه قرار گرفته است. توجه کنید که با قرار دادن این باکس میتوانید هر هفته 3 لینک از مطالب سایت خود را در لینک باکس قرار دهید.با مکث روی هر لینک تعداد کلیکها را ببینید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد